Üstünlüğümüzü sürdürmek istiyoruz


FB'nin kaptanı Emre Belözoğlu, Galatasaray derbisinde uzun yıllardır kendi sahalarında olan üstünlüklerini devam ettirmek istediklerini söyledi.
Sarı-lacivertli futbolcular Emre ve Raul Meireles, Ümraniye'de bulunan Buyaka Alışveriş Merkezi'nde sarı-lacivertli kulübün resmi GSM hattı Fenercell'in 700 bininci abonesiyle bir araya geldi.
Emre, düzenlenen organizasyondan sonra basın mensuplarına yaptığı açıklamada, Galatasaray ile oynayacakları maçın önemine dikkati çekti. Milli futbolcu, derbilerin atmosferinin çok farklı olduğunu vurgulayarak, "Çok zor bir maç olacak. Galatasaray'ı şampiyonluğundan dolayı kutluyorum. Kendi sahamızda uzun senelerdir rakibimize olan üstünlüğümüzü devam ettirmek istiyoruz. Bu maçı, ligi de iyi kapatmak adına önümüzde bir şans olarak görüyorum. Başarılı bir sezonu perçinlemek için önemli bir maç olacak. İnşallah gülen taraf biz oluruz" diye konuştu.
Niye bu kadar gündemde
Bir basın mensubunun, "Galatasaray'ı alkışlayacak mısınız?" sorusu üzerine, bu konunun çok konuşulmasına anlam veremediğini belirten Emre, 2006-2007 sezonunda Fenerbahçe'nin şampiyonluğu garantiledikten sonra Ali Sami Yen Stadı'na gittiğini hatırlatarak, şunları kaydetti:
"Bu polemik 7 sene önce yoktu, son 10-15 gündür var. O sene Galatasaraylı futbolculara da sorulmuş muydu bu soru? Bu, atılacak en son adım. Futbolcuların kendi arasında zaten bir sorunu yok. Ben zaten milli takımdan arkadaşlarımı ve yakın olduğum kardeşlerimi tebrik ettim. Bundan önce atılması gereken birçok adım var. Onlar da futbolcuların işi değil. Derbiye yakışır bir maç olmasını ümit ediyorum. Bu polemiğin neden bu kadar gündeme geldiğini Fenerbahçe'nin kaptanı olarak anlayamıyorum."
Milli futbolcu, Fenerbahçe'nin UEFA Avrupa Ligi'nde yarı final oynamasının da çok büyük bir başarı olduğunu ve bundan sonraki hedeflerinin finallerde kupa kazanmak olacağını kaydetti.
Emre, Meireles'in sakatlığı ile ilgili bir soruya ise "Sağlık ekibi gereken açıklamaları yapacaktır. Takımla çalışmaya dün başladı. Ona ihtiyacımız var. Gerekli kararı kendisi, hocamız ve doktorumuz verecektir" diyerek sözlerini tamamladı.
0 yorum:

Yorum Gönder

Translate

Hava Durumu


NOT:

Blogumuzda yer alan haberler çeşitli internet sitelerinden ve gazetelerden alıntıdır.
Nuri Örnek

İletişim

Gazetemiz hakkında görüşlerinizi bize iletebilirsiniz.


Mail adresimiz : futbolgazetesi@gmail.com

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı