Terim'in Burak'a sürprizi var!

Galatasaray'ın yıldız futbolcuları Burak Yılmaz ve Selçuk İnan canlı yayına katıldı, teknik direktör Fatih Terim de onlara sürpriz yaptı..

Galatasaray'ın yıldız oyuncuları Selçuk İnan ve Burak Yılmaz, Lig TV'de Pazartesi Gecesi Futbolu'na konuk oldular. Programa daha sonra teknik direktör Fatih Terim de telefonla katıldı.

Şamiyonluğu anlatacak bir kelime olmadığını belirten Selçuk, "O coşkuyu taraftarlarla birlikte yaşamak inanılmaz bir duygu" diye konuştu.

Her sezon ligde 30 maç oynamaya çalıştığını belirten Selçuk, frikik için özel çalışmalar yaşattığını belirtirken, en beğendiği frikik golünün Süper Final'de Fenerbahçe'ye attığı gol olduğunu söyledi.
Frikiklerde Drogba'nın da söz sahibi olması ile ilgili de konuşan Selçuk, "Drogba'ya ben vuracağım artık diyemem. Ben vurmak istiyorum diyene bırakırım zaten. Drogba tartışılacak bir insan değil. Karakteriyle kişiliğiyle bize çok şey kattı" ifadelerini kullandı.

Kaleci Muslera'dan övgüyle bahseden ve dünyanın en iyisi olduğunu söyleyen başarılı orta saha oyuncusu, kulübün menfaati doğrultusunda Avrupa'ya gidebileceğini söyledi.

Selçuk, kendisine kaptanlığı layık görenlere de teşekkür etti.



Burak Yılmaz
Burak, gelişiminde büyük katkısı olduğunu söylediği Şenol Güneş'e teşekkür ederken, "Galatasaray'a transfer dönemim sıkıntılıydı. Çok şükür doğru kararı vermişim. O stada her çıktığımda beni evimde hissettiren taraftarlara diyecek tek sözüm bu goller sizinle güzel" diye konuştu.

Ronaldo'nun gol sevincini yapasının eleştirilmesine ise "Cluj maçında rakip taraftarları kızdırmak istedim o yüzden Ronaldo’nun hareketi yaptım" diyen Burak, Drogba'nın çok farklı bir oyuncu olduğunu belirterek, "Umut için bir şeyler söylemek istiyorum. Ligin ilk yarısını lider kapatmamızı sağladı. Drogba tartışılmaz ama Umut’un da katkısı çok fazla. Elmander ve Umut çok iyi oyuncular ama Drogba’nın stili bizden farklı. Pivot santrafor tarzında. Biz ise koşan santrafor tarzında. Yanında hangimiz oynarsak oynayalım başarılı olur" diye konuştu.

Avrupa'ya transferi hakkında da konuşan Burak, "Trabzonspor’da söz hakkı benimdi. Şimdi söz hakkı kulüpte. Ben halimden mutluyum. Onlar da benden mutluysa ne güzel" ifadelerini kullandı.

Kariyerinde tek eksik olan şampiyonluğu tamamladığını belirten Burak, özeleştiri de yaparak, "Yaşım 27-28'e gelirken şampiyonluk yaşadım, biraz geç kaldım diye düşünüyorum. Beşiktaş ve Fenerbahçe'deyken hatalarım olmuştur" diye konuştu.

Burak, Fatih Terim'in kendisini eleştirmesinin performansında etkili olduğunu da belirtti.

-Fatih Terim bağlandı-
Programa telefonla bağlanan teknik direktör Fatih Terim, Selçuk ve Burak'ı izlerken gurur duyduğunu söyledi.

Burak'ı oynatmayıp eleştirmesi ile ilgili de konuşan Terim, "Burak'ın olduğu yerden memnun olmasını istiyorum. Oyunun her anına tesir edecek bir yeteneği var. Daha önemli işler yapman gerekir mesajı vermek için yaptık.

Seneye O'nu çok önemli sürprizler bekliyor. 10 kilometreden aşağı koşmaması gerekecek. Bir insana yeteneği veremezsiniz. Ben insanlardan yapamayacağı şeyleri istemiyorum" diye konuştu. 
0 yorum:

Yorum Gönder

Translate

Hava Durumu


NOT:

Blogumuzda yer alan haberler çeşitli internet sitelerinden ve gazetelerden alıntıdır.
Nuri Örnek

İletişim

Gazetemiz hakkında görüşlerinizi bize iletebilirsiniz.


Mail adresimiz : futbolgazetesi@gmail.com

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı